Wednesday, August 24, 2011

Selamat Hari Raya






Assalamualaikum....saya ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada ibu yang susah payah melahirkan saya Puan Rusnani Binti Lasimun..bapa saya yang sentiasa memerah keringat untuk memberi kehidupan yang selesa untuk saya, Encik Mohd Amaluddin Bin Mohd Tap...

Tak lupa juga buat nenek saya Puan Nab@Najah Binti Mahasom yang telah melahirkan bapa saya dan Puan Kastamah Binti Othman yang telah melahirkan ibu saya...tanpa mereka,siapa lah saya di dunia ini...

Selamat Hari Raya juga saya ucapkan kepada adik-adik yang sangat saya sayangi, Muhamad Faiz, Nurain Fazlina, Nurul Faiza, Nur Alyaa Farhah dan Muhammad Aniq Fawzan....raya tahun ni amat bermakna degan kehadiran adik baru...huhu...sayang aniq...

Saya juga ingin mengucapkan selamat hari raya pada sahabat-sahabat baik saya yang sentiasa melengkapkan kehidupan saya di kampus dari semester 1 hingga sekarang.. Syazana Binti Sabri dan Ameerah Zakiah Binti A. Ramlee...Tak lupa juga buat kawan-kawan yang menceriakan hidup saya di sini Noratiqah Binti Hashim, Syazmira Binti Razaludin dan Siti Nurus'saadah Binti Ismail...terima kasih kalian semua...

Selamat Hari Raya juga untuk Muhamad Amir Syahid Bin Othman sekeluarga yang berada di Taman Desa, Sungai Abong, Muar...jemputlah datang rumah raya nanti...

Kepada teman-teman dan sahabat handai sewaktu di SK Kesang Tasek, SMJK Pei Hwa dan SMK Tengku Mahmud Iskandar...selamat hari raya saya ucapkan...lama tak jumpa korang semua...rindu weyh...

Selamat Hari Raya untuk semua rakan-rakan se-batch Diploma in Computer Science part 5, senior2 CS, junior2 CS n pensyarah-pensyarah FSKM dan semua warga kampus Uitm Segamat...

Selamat Hari Raya kepada saudara-mara dan keluarga bapa saya, keluarga mak long Nor Khairiah Binti Mohd Tap di Serdang, Selangor... keluarga pak ngah Muhamad Yusof Bin Mohd Tap di Muar...keluarga pak andak Muhammad Bin Mohd Tap di Miri, Sarawak...keluarga pak usu Muhamad Fauzi Bin Mohd Tap di Muar...

Selamat Hari Raya kepada saudara-mara dan keluarga ibu saya, keluarga mak long Komariah Binti Lasimun di Perth, Australia...keluarga wak nin, Munjinah Binti Lasimun di Serom 8...keluarga wak mi, Lasmi Binti Lasimun di Melaka...keluarga wak ros, Rusiah Binti Lasimun di Muar...keluarga pak cik, Ahmad Mahput Bin Lasimun di Simpang 5...keluarga bik mar, Mardiah Binti Lasimun di Kajang, Selangor...keluarga pak cik, Masduki Bin Lasimun di Simpang 5...dan juga kepada semua saudara mara dan sesiapa yang mengenali diri ini...

p/s : tema raya family tahun ni warna purple...


No comments:

Post a Comment