Thursday, December 2, 2010

KasutKu

After balik dari kebun about 12pm td,kuar lunch coz x masak...then,dah alang2 kuar,ayh blh plak ajak gi bandar..so,apa lagi??pusing punya pusing,jumpa VERN'S...wah,19 tahun aku dok muar,baru perasan kat muar ni ada VERN'S rupanya..haha..melampau sungguh...boleh tahan maju juga muar ni..bangga aku jadi orang muar..hehe..dah puas usha2 kasut kat situ,dari kiri ke kanan,depan ke belakang,habis semua sudut kedai aku usha..cina kedai tu plak sibuk je ikut aku..dh la macam mesin mulut dia uh..pantang aku pegang 1 kasut,confirm dia cakap "Yes miss..boleh tgk size dulu..." ish,bosan aku dengar..x senang aku nk pilih kasut..ha,pusing2 4,5 kali,baru jumpa 1 kasut..yes,dh dapat..walaupun biasa2 je,aku tetap kata cantik juga..kalau bukan aku yang nk puji kasut aku,sape lagi..betul x??haha..

ni la kasut yg aku beli tadi..

terbang RM40 cz of diz kasut..huhu

Wah,mak n ain pun beli kasut kat VERN'S juga??ceh3,dah pandai dah..hehe..ayah n faiz??cam biasa la..lelaki mn la nak ikut perempuan shopping..so,diorang jadi p'jaga kereta..hehe..then,after siap beli kasut,kak cik plak kecik hati kasut dia x dapat..ish3x..kne la round pegi kedai lain plak cari kasut dia..almost ngantuk aku di buatnya,baru dapat kasut dia..cerewet betul..aku yang tengah2 ngantuk tadi,hilang terus ngantuknya apabila terpandang kasut yang tergantung di satu sudut kedai tu..apa lagi??aku pun melangkah ke arah kasut tu..try punya try,yes!!ada size aku..so,pergi kaunter,bayar..haha..nak tahu apa kasutnya??ROXY beb..hehe..to mia n oren yang dah lame nak cari ROXY yang xbpe tinggi,sila datang ke muar ye...huhu

coklat+white = stripe

x terlalu tinggi...

comfortable..hehe

No comments:

Post a Comment