Thursday, June 7, 2012

suke suki menci

[cam biasa gambar atas belas ihsan encik google]

Assalamualaikum...haaa,gedik tak title atas tu??hahaha..actually,ada banyak benda aku nak share tapi tak terupdate kat sini sebab most of things happened lately,banyak yang more to private..kalau aku update kat sini,takut-takut tercetusnya perang dunia ke-3..so,hari ni just nak share apa yang aku suka, aku tak suka n serba serbi about me..just for fun.. ^_^

1) tempat yang boleh wat aku happy -> pantai,pulau & tanah tinggi (Langkawi Island, Cameron Highland)
2) tempat yang wat aku caci maki -> tandas awam yang kotor (bayar 30sen tapi kotor..huh!!)
3) orang yang aku suka -> suka wat lawak (sbab aku suka gelak)
4) orang yang aku tak suka -> budak umur 12 tahun ke atas tapi guna bahasa tadika (BesHnYeR AdEwR OwUnK ChuYunK dHeAr....memang minta kena remove je kan)
5) mimpi paling kelakar -> org yang dah lost contact datang minta maaf & minta peluang kedua (gila ke apa)
6) mimpi paling seram -> kena kejar dgn semut besar gila (3kali mimpi benda yang sama)
7) buah yang aku paling suka -> durian (aku boleh settle sorang je setakat 5 biji dalam satu masa)
8) buah kureng best -> ciku (sebab rase dia pelik sikit)
9) makanan favorita -> ikan sungai masak asam n tom yam (fuhhh...boleh ngences weyh)
10) makanan kureng favorita -> kuew teow (tak kira la goreng ke,sup ke)
11) memory paling advanture -> wat keje gila gi KL dgn zana and myra (xda tempat berteduh n xda hala tujuan)
12) memory paling best -> memory in segamat (suka,duka,perit,pedih,manis,semua aku rase kat segamat)
13) memory paling x best -> berpisah dengan warga segamat (rase mcm kejap je 3 tahun kat segamat)
14) kereta paling aku minat -> ferrari (tp x mungkin aku mampu beli)
15) kereta yang aku akan dapatkan -> lancer evo or any sport cars (white color)
16) benda aku paling suka kumpul -> gambar and tiket wayang (dh ada 5 album)
17) hobi baru -> kumpul duit 2012 (jakun sekejap)
18) kelebihan aku -> boleh kerja kebun (menoreh,tabur baja n sewaktu dengannya)
19) masalah aku -> alergi habuk, tak suka makan sayur
20) sikap aku yang tak patut ada -> ego, panas baran, cepat terasa, mudah melenting
21) perkara aku paling tak suka -> outsider sentuh barang peribadi aku (especially handphone,lappy,purse)
22) habit aku -> suka gigit jari kalau tak tahu jawab,tengah berfikir atau dilanda rasa bersalah
23) benda aku paling sayang -> Mr Lappy (macam2 ada dalam ni,banyak jasa dia)
24) facebook -> buka hari-hari, update status jarang sekali (men try2 application je..best!)
25) twitter -> buka seminggu sekali (tak reti sangat nak jadi public kepochi)
26) blogger -> buka hari-hari tapi update sesekali (kemalasan melanda)
27) myspace -> lupa password,tak pernah buka dah (emel pun dah lupa)
28) skype -> akaun ada tapi xda orang nak video call (baru wat akaun baru)
29) yahoo massenger -> dah setahun tak buka
30) formspring, tumblr -> cam ne nak guna pun tak reti (akaun memang takde la)

terima kasih kepada yang setia membaca sampai habis..sape kata "ele,benda cam ni pun nak cite ke?",aku minta maaf sangat2..sape kata "boleh la,not bad", thanks banget...kalau ada yang terasa ke apa,aku minta maaf sangat2..sekadar mengisi masa lapang.. ^_^




No comments:

Post a Comment