Saturday, February 16, 2013

Cameron Highlands

Assalamualaikum semua...lama dah blog aku ni menyepi kan? maklumlah tak berkesempatan nak update..baru-baru ni aku pergi bercuti setelah sekian lama tak bercuti..almost setahun juga ktorg tak bercuti..so,this year walaupun planning agak rushing & agak last minit..aku pun tak sempat nak kemas-kemas buat preparation..main tarik je mana-mana baju yang aku rasa ok..hahaha..so, mengikut majoriti, undian memihak kepada Cameron Highlands..di sebabkan sekarang musim hujan, kat atas tu pun hujan juga & suhu dengan serta merta menjadi sangat sejuk..menggigil mak cik!! hahaha..


*di pagi hari : start our journey with bismillah*


*akibat jalan jem,sampai tanah rata lambat n kebulur..makan dulu~*


*dua budak kecik banyak kerenah*


*kami the movie*


*left : our beloved mak & ayah..right : anak2 dara mak*


*tumpang posing kat kdai bunga*


*acah2 tauke ladang teh*


*mama & mummy..hahaha*


* Bird's Nest Hotel *

*we are driver..hehe..*


*di puncak Cameron Highlands*


*Askar En Mohd Amaluddin & Pn Rusnani*


Mula-mula nak stay 2 malam kat atas tapi di sebabkan hujan n aniq plak tak berapa sihat, kesian plak dia kesejukan kat atas tu kan..so,ktorg turun la n lepak kat Nogori plak..


*melepak di Port Dickson*


*melepak kat Pengkalan Balak, Melaka*


*erkkk..no komen..haha..*

ok,dah habis kisah cuti aku..walaupun agak rushing2,tapi ok la..cuma souvenir jela aku x sempat beli banyak..ada la sikit2 yang aku mampu bawa balik sini..InsyaAllah nanti aku akan mendaki Cameron Highlands lagi buat kali ke3..hehehe.. ^_^




No comments:

Post a Comment