Tuesday, May 21, 2013

Convocation Day (20 Mei 2013)


Assalamualaikum n salam uitm sentiasa dihatiku..wahhh, semangat gitu..hahaha..maklumlah, baru secara rasminya bergelar Alumni Universiti Teknologi Mara.. Bila orang tanya, apa perasaan nak convo, aku tanya balik kat diri aku "apa perasaan nak convo? macam xda rasa apa2 pun.." Tapi, lepas habis majlis convo, orang tanya apa perasaan dah convo? aku just boleh cakap "sumpah, best gila..seronok yang teramat sangat..suasana convo memang best gila.." Time convo ni la nak kumpul balik n jumpa balik dengan member2 lama masa kat Uitm Segamat dulu..

1st, aku nak ucapkan a billion thanks to my beloved mak n ayah yang dah banyak sangat berkorban untuk aku.. Walaupun aku grad dengan pointer yang tak berapa nak memberangsangkan n x dapat pun ANC bagai, tapi mak n ayah tetap datang majlis konvo aku dengan penuh rasa bangga.. Love u both mak n ayah..
(En Mohd Amaluddin Bin Mohd Tap & Pn Rusnani Binti Lasimun)

2nd, a thousand thanks to my family..untuk faiz, aku harap sangat2 majlis konvo aku ni akan jadi lilin untuk dia teruskan perjuangan di Uitm Segamat..aku harap, dia boleh lebih membanggakan mak n ayah dengan dapat ANC..wish u all the best faiz..untuk ain n kak cik yang x dapat datang majlis konvo aku sebab ada exam, korang belajar pandai2 ok..nanti ada rezeki, pergi konvo abang pula ea..insyaAllah, one day korang sendiri akan konvo..untuk si kecik, kak ya n aniq, thanks datang memeriahkan majlis..hahaha..

~ My Beloved Family ~

3rd, thanks a lot to my beloved KP (Koordinator Program) , our bonda tercinta Puan Noor Azrin Bt Zainudin.. Rasa sebak hati ni bila puan azrin sudi datang majlis konvo ktorg.. N rasa bertuah sangat sebab dapat bergambar dengan puan..3 tahun dengan puan, macam2 ragam ktorg puan kena selesaikan tapi puan tak pernah mengeluh..mula-mula memang rasa seram sejuk nak masuk bilik puan azrin sebab tengok gaya macam garang je..tapi once dah kenal puan azrin, seriously u are the best lecturer we ever had.. Thanks for everythings puan..saya takkan lupa jasa baik puan selama berada di Uitm Segamat..

~ Lovely Bonda ~

4th, thanks to my bestprengggg...Ameerah Zakiah..u all can find her fb, Miya Ameera .. Sahabat dunia, akhirat, susah, senang.. Love u so much myra.. 3 tahun bersama di Uitm Segamat, rasa macam kejap tapi terlalu banyak kenangan pahit manis kita bersama.. Classmate from part 1 until part 6.. Aku dah anggap kau more than a friend myra.. Kau lah sahabat, kau lah teman, kau lah kakak.. 3 tahun, kita menangis sama2, ketawa sama2, buat kerja gila sama2, mengumpat sama2, bergosip sama2, makan sama2, hang out sama2.. semua benda kita buat sama2.. rindu saat2 tu semua..walaupun masing2 dah kerja n kita dah jauh, hati kita tetap dekat ok..keep in touch..we can still gosiping kat whatsapp..hahaha.. dalam kenangan kita bersama, 1 perkara paling penting yang menjadi penyeri persahabatan kita adalah, our beloved sister..adik bongsu kita, syazana sabri..love u both so much..

~ Red - Her favourite color ~

5th, thanks to him..thanks sebab sudi datang bagi support kat orang..thanks for the flowers..thanks for being baby sitter to my sis n thanks for being my photographer..hahaha..thanks for everything :)

~ Sayang awak ~

Lastly, thanks n congratez to all my friends yang convo sekali semalam..jom tengok gambar..

















1 comment:

  1. Salam,
    boleh hubungi saya di nom +60185755617. saya sedang mencari gambar graduation dengan keluarga

    ReplyDelete