Friday, September 28, 2012

Destinasi Kami

Hai...Hai..Hai..haaaa,meh sini ceq nak habaq mai...setelah sekian lama ktorg dipisahkan,akhirnya bertemu kembali..haha..cam ayat jejak kasih plak kan..yela,jejak kasih juga la..dah berbulan-bulan ktorg x jumpa,x lepak, hang out semua..so, since dah tamat pengajian ktorg sebagai pelajar Diploma Sains Komputer Uitm Segamat ni, ktorg pun celebrate la..3 hari 2 malam tu ktorg celebrate..haaa,hebat x hebat la..

Lepas present hari rabu hari tu, tengah hari myra n zana terus balik muar ikut aku..1st destination adalah tangkak..ktorg stop isi perut dulu..almaklumlah masing2 dah kebulur tahap cipan dah gara-gara x makan sebab siapkan report..last makan lunch semalamnya..mau x kebulur kan..haha..ktorg makan kat arked tangkak..kat area2 bus stand tangkak tu..jap,kenapa makan kat tangkak??sebabnya adalah.....................rahsia!! haha...xdela..plannya aku nak singgah ofis(Pejabat Tanah Ledang) sebab nak hantar projek aku tu..tapi tengah2 makan,tiba2 plan lain plak yang keluar..so,x jadi la pergi ofis..haaa,nak tau apa plan ktorg??

Melaka...melaka..melaka..!!!mcm merdeka..merdeka..merdeka!! plak ek..haha..excited ni dah lama x hang out bertiga..so,lepas makan tu ktorg terus gerak balik rumah aku..lepas maghrib ktorg gerak melaka..jalan-jalan, snap2 pic..haaa,sila la usya2 gambar kat bawah ni ye..

ada bau baju baru x??haha...

knp amik gmbr dok belakang sy ye myra??

siang cikgu..malam model..haha

aku x igt apa nama tempat ni..huhu

haaa,akibat terlalu excited jalan-jalan, makan-makan, borak-borak, lepak-lepak dan yang sewaktu dengannya, ktorg x sempat tengok jam..tau2 sampai rumah dah lewat..huhu..

next day, disebabkan malam tadi dah balik lambat so, mata pun terasa amat berat nak buka..apa lagi, bangun pun lambat la..haha..so,no aktiviti dipagi hari..after lunch, ktorg serang muar plak..pergi Wetex, Tanjung, pastu pergi "cabut hidung orang"...haha..sempat la lepak2 tanjung amik angin laut..


1 for all,all for 1..^_^

bersama "akak"...hehe

we are young!! ^_^

ktorg sampai rumah dah hampir maghrib..malam tu pergi makan mee bandung muar..pastu,balik tidur..penat!! 

next day, pagi2 lagi dah bangun..sebab?? diorang nak berkemas untuk pulang ke kampung halaman masing2 meninggalkan saya sendirian di sini..sedihnya saya... :( 

before diorang balik, aku bawa diorg pergi makan kat tangkak..eh,tangkak lagi??haha...saje bagi chance kat zana nak bercakar untuk kali terakhir sebelum balik JB...huhu..next week diorang datang lagi so, wait for my next entry about our next activities... ^_^


No comments:

Post a Comment