Saturday, May 26, 2012

Cara Baru

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia..ahhaa~ bersempena dengan Hari Belia Negara ni kan,aku jadi belia yang berhemah sikit..huhu..orang kata amik tempias-tempias je cukup la,nk pergi jauh sangat Putrajaya tu..hehe

haaa~ aku bukan nak cite pasal Hari Belia Negara tu..aku nak cite pasal member aku yang sorang ni haa. Teramat sangat la kreatif dan berbakat..tak sia-sia aku ajar ko selama ni..haha..maksud aku,tak sia-sia lecturer FSKM ajar selama ni dan tak sia-sia menghabiskan masa sebulan dok mengaji PHP dengan en rizal..beliau telah mencipta satu website yang di beri nama "carabaru.net"..ni dia aku nak promote sikit website dia..

website ni boleh diklasifikasikan sebagai education website la coz kat sini kita boleh share-share notes with others, boleh upload and download notes, cari notes-notes yang berkaitan dengan subjek kita dan sebagainya..dan aku rasa website ni lebih sesuai kepada mereka-mereka yang berada di universiti especially Universiti Teknologi Mara (UiTM)..aku tak berapa tahu sangat pasal website ni sebab masih belum ada masa nak godek habis-habisan tapi aku dah banyak kali buka juga..memang interesting..senang nak cari notes..so,untuk lebih lanjut, anda-anda semua boleh la ke website ni carabaru,net ..website ni masih baru dan memerlukan sokongan daripada kita semua untuk terus maju...majulah website untuk negara ~ ^_^

owner of this website : Ahmad Faisal

No comments:

Post a Comment